special for you and me ! watch out !

Friday, December 16, 2011

TJ - Solat




kanak2 pun dah pandai . kita yang dewasa , dah nak mati tua nie macam mane pula ?
masih lagi liat lagi nak bangun subuh . masih lagi terlupalah itulah ini lah .
macam2 alasan yang kita reka kan . malulah kita dengan insan2 diatas tu .
jom kita tekadkan balik diri kita , sentiasa melakukan amalan soleh .

Solat menjauhkan diri kita dari kemungkaran .
baik solat kita , baik jugalah diri kita .

so , ape lagi ! JOM SOLAT !
kepada kaum muslimin tu , jangan lupa solat JUMAAT ye harini 






Thanks for READING . Datang Lagi :)

11 cuit2 manja:

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga kt tak leka..

smilenajah93 said...

nuyui a.k.a miss YUI

amin ~~~ insyaAllah :)

Pejuang Cinta said...

hari ni tak yah solat zohor ~ :yes ~

rasyasofya said...

betul2, malu je, bukan malu ngn budak2 kecik je, malu lagi2 ngan Allah dan Rasulullah.

tya omar said...

solat melambangkan keperibadian seseorang. =D

cik Kartun said...

budak2...cepat ikut ape yg kte yg dewasa nie buat. So..tunjukkn teladan yg baik :)

smilenajah93 said...

Pejuang Cinta

mmglah pandai ! p solat jumaat !

smilenajah93 said...

rasyasofya

tu lah , manusia ni lebih malu dengan ape yang die nmpk dri ape yang dorunk sepatutnya lebih rse ~ haisyyhhh ~

smilenajah93 said...

tya omar

yeah ! exactly !

smilenajah93 said...

cik Kartun

betul tu betul , kalau ibu bapa baik , anak pasti lbih baik kan :)

Miss Nadya said...

alhamdulillah...sejuk perut mak..:)