special for you and me ! watch out !

Thursday, December 22, 2011

#14 ST - Cukuplah


Tak minta yang SOLEH sebab saya pun takdelah SOLEHAH sangat .
Tak minta yang bergelar USTAZ sebab saya lagi jauh untuk bergelar USTAZAH
Tak minta yang KAYA sebab saya pun takdelah KAYA sangat , sekadar ape yang ade .
Tak minta yang HENSEM sebab saya takdelah CANTIK sangat , sekadar sempurna kejadian Allah .
Tak minta yang BERPANGKAT sebab saya pun hanyalah seorang HAMBA Allah dimuka bumi .

Cukuplah sekadar yang MEMAHAMI dan MENERIMA aku seadanya .
Cukuplah yang ada AGAMA di hati dan MENGAMALKANnya serta sama2 mencari jalan ke SYURGA .
Cukuplah yang sama-sama MEMBANTU dalam kesusahan dan senang mengharungi lautan dunia .

klik gambar untuk bace entry BENARKAH DIA JODOHKU by fiQ'Ra




Thanks for READING . Datang Lagi :)

5 cuit2 manja:

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga yg baik hendaknya..InsyaALLAH..

inna_risna said...

jom la pic tu..

betul tu. kita tak boleh jg minta sesuatu secara berlebihan...

smilenajah93 said...

nuyui a.k.a miss YUI

insyaAllah !!!

smilenajah93 said...

miss inna

yeah ! mcm tu lahhh ~~~

JR said...

Memang betul tu...mcm tu lahh yg sepatutnya..

Tajuk entri terbaru di blog JR: "Misteri Gadis Berlari Telanjang Atas Jalan"