special for you and me ! watch out !

Thursday, December 22, 2011

#14 ST - Cukuplah


Tak minta yang SOLEH sebab saya pun takdelah SOLEHAH sangat .
Tak minta yang bergelar USTAZ sebab saya lagi jauh untuk bergelar USTAZAH
Tak minta yang KAYA sebab saya pun takdelah KAYA sangat , sekadar ape yang ade .
Tak minta yang HENSEM sebab saya takdelah CANTIK sangat , sekadar sempurna kejadian Allah .
Tak minta yang BERPANGKAT sebab saya pun hanyalah seorang HAMBA Allah dimuka bumi .

Cukuplah sekadar yang MEMAHAMI dan MENERIMA aku seadanya .
Cukuplah yang ada AGAMA di hati dan MENGAMALKANnya serta sama2 mencari jalan ke SYURGA .
Cukuplah yang sama-sama MEMBANTU dalam kesusahan dan senang mengharungi lautan dunia .

klik gambar untuk bace entry BENARKAH DIA JODOHKU by fiQ'Ra




Thanks for READING . Datang Lagi :)

5 cuit2 manja:

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga yg baik hendaknya..InsyaALLAH..

miss inna said...

jom la pic tu..

betul tu. kita tak boleh jg minta sesuatu secara berlebihan...

smilenajah93 said...

nuyui a.k.a miss YUI

insyaAllah !!!

smilenajah93 said...

miss inna

yeah ! mcm tu lahhh ~~~

JR said...

Memang betul tu...mcm tu lahh yg sepatutnya..

Tajuk entri terbaru di blog JR: "Misteri Gadis Berlari Telanjang Atas Jalan"