special for you and me ! watch out !

Sunday, December 25, 2011

Jejak PD !

Alhamdulillah , 
setelah beberapa jam perjalanan , sampai pun kim di PD ni  :)


haha ! walaupun selalu pergi tiap2 minggu , tapi jarang pergi bercuti kat sini 
tiap2 minggu pun pergi sebab amik adik dari asrama balik ;)

aik ? tadi kata bye bye ??
hhee , tetibe ade mase nk update , amik kesempatanlah .. heh !

rupenya ramai keluarga yang join .
Geng2 riders abahlah yang mengendalikan percutian kali ni .
rupenye adelah juga dalam 5 ke 6 keluarga yang join .
kawan riders dari singapore datang Malaysia bercuti kat sini .
die jugalah yang mengendalikan percutian kat PD nie . hehe ~
ade ke tetamu yang ajak pergi PD :P terbalik pula .
tapi alang2 dah ade orang belanja rumah nie , seronok jugakan .

ini  je lah untuk kali nie . hehe  xleh lelame ! daa ~~

inilah geng riders Abah :)

abah ku berpeace segala ;P


p/s : gambar cuti kali ni nantilah update yee . 
sekarang tak sempat . hehe !


Thanks for READING . Datang Lagi :)

4 cuit2 manja:

tya omar said...

abah kau hensem lah kim!! nak pikat boleh??? haha

smilenajah93 said...

tya omar

haha ! kau tanye mak ak ~ ak tak masuk campur ~ uit uit ! adi putra kau nak campak mane ?

cik Kartun said...

siyes abh kim?? perhh.. jiwa muda u.. :D

Miss Nadya said...

bestnyer...kim naik moto bike jugak ke dear??

p/s :: ur welcome syg..