special for you and me ! watch out !

Sunday, December 4, 2011

Senyum .

Senyum . 
Sape tak reti senyum ?
haha ~ tipulah ade yang tak reti senyum .

semua orang boleh senyum . 
tapi yang membezakan setiap orang tu murahkah senyuman die atau mahalkah senyuman die . 
kita yang mana satu agaknya ye ?

dalam lagu pun banyak mengenai senyum .

Senyum , tak perlu kata apa-apa .

Senyumlah , senyumlah wahai cek mek molek

nyanyi . nyanyi juga . jangan lupa amalkaan ye kawan2 :)




kredit to En Google

binatang pun reti senyum tau . apatah lagi manusia :)


Jom Senyum Ramai-ramai 








Thanks for READING . Datang Lagi :)

22 cuit2 manja:

sYiRa LoKMaN said...

^_^ hee~~ senyum tu sedekah !

fiQ'Ra said...

senyum.. senyum lah tak kira senang mahupun susah :)

cik Kartun said...

c0mel la tu kucing emyum..
cam CK tak?? hahaha :D

smilenajah93 said...

sYiRa LoKMaN

yeah ! x mampu bg sedekah duit , bagi sedekah senyum pun ok lah kan :)

smilenajah93 said...

fiQ'Ra

btul t sys ! senyum x perlu kata apa2 :)

smilenajah93 said...

cik Kartun

eiceh ! haha ~ CK lah comel :)

cik Kartun said...

0whh jgn puji!
hahaha :D

smilenajah93 said...

cik Kartun

ikhas nie ~

L said...

ramai kata L nie manis tambah2 bila senyum... tu yg L malu2 nk senyum.. hahaha

jom baca kejap
http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/tuntutan-ifc.html

PeJuAnG CinTa said...

hahahah kalau dah buat entry yg membuatkan orang marah pon kne senyum jugak ke ? :hehe

Faaizz d. Zul said...

tersenyum-senyum baca entri ni tgk senyuman haiwan2.

=)

ekspresidea said...

seyes takut tgk binatang snyum mcmtue...

kura said...

:) hahah

smilenajah93 said...

L

amboi ~ haha ! yelah tu ~~

smilenajah93 said...

PeJuAnG CinTa

assabrominaliman :)

smilenajah93 said...

Faaizz d. Zul

aha ! kan comel senyum tu ~~

smilenajah93 said...

ekspresidea

lahh , knp pula~~~

smilenajah93 said...

kura

:)

mc'yun said...

bile tgok org senyum release tension..apatah lagi kita:)

fyza_sunshine93 said...

senyum , tak perlu kata apa-apa ^_^

smilenajah93 said...

mc'yun

yeah ! betul tu :) mlah kita akan happy klau senyum :)

smilenajah93 said...

fyza_sunshine93

nyanyi nyanyi juga , jgn lupe amalkan :)