special for you and me ! watch out !

Friday, December 2, 2011

Happy birthday AbduL ALimuLHakim

 2 / 12 / 2011 
hari yang ditunggu2 oleh adik kim yang kecik tu :)
namanya tertera kat atas tu :)
harini tepatlah umurnya 8 tahun ikut tahun masihilah .
dan disebabkan dia asik bertanyakan hari jadinya ,
ibu n abah pun bercadang nak buat sikit makan2 utk Alim .
hm , kalau korang nak tahu , ni kim baru je lepas melayan budak2 kecik yang datang rumah .
huh , penat juga melayan bebudak tu , macam2 karenah nya .
haha ! tapi bestlahhh . heee ~

pagi adelah sikit makan2 , potong kek , tiup belon semua .
then , disebabkan belon banyak , bebudak nie g main baling2 belon air :)
seronok betul . sesi mengenakan alim hari ni . hehe ~
semua g bantai alim dengan belon tu . 
dengan kakak2nya sekali join :P hehe ~
sampailah si Alim tu menangis kitorang buat . 
haha ~ jahat tak kiteorang ? sesaje je main2 .
dah tak tahan lah tu Alim . sian die .
tapi kejap je nangis , lepas tu main lagi .
sampailah pukul 12 nie baru balik , siap2 nak solat jumaat :)

disediakan pixca2 hari yang seronok buat alim ---->>
kawan baik Alim , Wafiy .

 Birthday Boy ! ALimuLhakim . 

sementara tunggu kawan2 lain , main game dulu . 

inilah antara kawan2 Alim . suka beno datang umah , main dalam bilik kim . grrrr

Happy Birthday to you ~~ 

amboi , pandainya potong kek . 



comel tak kek nie ? hehe ~ kim yang pilih tau :) sedap juga . 

nie kawan2 ibu yang bawa anak2 die datang . 

booo ~ sembur kat Alim :)

jom kita baling belon ni kat Alim

isi air dalam belon

main ape lah mereka tu ~~

Happy Birthday AbduL ALimuLhakim :)
May Allah bless you :)
jadilah orang yang berguna ye dik :)



Thanks for READING . Datang Lagi :)

14 cuit2 manja:

Hanis Nizam said...

Waahh , bestnya . Happy Birthday :)

smilenajah93 said...

Hanis Nizam

best best ! hehe ~

PeJuAnG CinTa said...

ni la stalker aku ea .. :hihi

cik Kartun said...

teringat zmn CK kechik2 dulu smbut b'day..dah b0sar xde sape nak smbutkan :(

tya omar said...

aku tak ada adik. kalau nak jadi adik kau boleh??

smilenajah93 said...

PeJuAnG CinTa

ceh ! bukannya nk komen entry :P

smilenajah93 said...

cik Kartun

alahai , sian CK , nnt bile birthday bgtau kim ek ~ nnt kim sambutkan :)

smilenajah93 said...

tya omar

ade pulok mcm tu :P hhaah ! same je lah pun kalau kau jd adik ak , kau bukan ade adik pun :P hehe ~

fiQ'Ra said...

happy besday.. hehe, kek tu nampak cedap... nyum3 :)

smilenajah93 said...

fiQ'Ra

haha ! mmg sedapppp ~ hehe ~

kura said...

wah. Happy Birthday!

smilenajah93 said...

kura

thanks kura :)

cik Kartun said...

h0hoho..betul? 17 mac tahun depan jgn lupe kim! hahaha :D

smilenajah93 said...

cik Kartun

CK ! kim 11 mac , hehe ~ kim dulu tau tau ! baru CK:P