special for you and me ! watch out !

Monday, December 19, 2011

Sedapnyaa ! !

Assalamualaikum kawan2 ! 



Sedap tak ? sedap tak ?
mesti korang suka kan ?? 
haha , jangan tipulahh ...
abah kim pun suka tau . hehe . 

 kim nak share satu ilmu yang kim baru tahu ni . 
ade satu hadis yang kim dengar dalam TV AlHijrah ,
" RasulAllah suka makan makanan yang sejuk dan manis "

jom kita cari makanan yang sejuk dan manis !
aiskrimlah yang paling dekat kan :)
- tapi tak pastilah ape yang Rasullullah makan dulu tu . zaman die berlainan dengan kita kan -



Thanks for READING . Datang Lagi :)

16 cuit2 manja:

cik ayuni said...

wa kim..serious aiskrim ni aq minat giler..mase duk nilai dulu..ari2 beli kt kdai blkg uh..

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg sedap ni..masam manis..

tya omar said...

aku suka makan aiskrim sambil tengok bulan mengambang. heaven!! haha.

smilenajah93 said...

cik ayuni

haha ! betul kan ?? sedapkan ~~ wohowww !!! best !~

smilenajah93 said...

nuyui a.k.a miss YUI

yeah ! sedapkannn ~~~

smilenajah93 said...

tya omar

huh ~ kenapa mesti bulan mengambang ?? haha !

fieda said...

mmg sodap..

Muhammad Adam bin Roslan said...

kurma pon boleh jadi gak.. kurma tak panas, dan manis rasanya..

smilenajah93 said...

fieda

betul tu :)

smilenajah93 said...

Muhammad Adam bin Roslan

ye ~ boleh jugaaaa ~~

Miss Nadya said...

ala....nak jugak...:)

p/s :: tak comel tapi biasa la sayang..:)

cik Kartun said...

nyum2..kim blje satu kim :D

smilenajah93 said...

Miss Nadya

joom jom ! kim blnja ~~

smilenajah93 said...

cik Kartun

kim blnja , gune duit ck boleh ?? haha !

tya omar said...

coz aku suka tengok bulan mengambang dekat Dataran Nilai. Pekena sekali dengan aiskrim. haha.

smilenajah93 said...

tya omar

haha ! macam selalu jeee bulan tu mengambang ~