special for you and me ! watch out !

Wednesday, December 21, 2011

Ombak Rindu


semua orang tengah sibuk2 cerita pasal OMBAK RINDU kat pawagam nie kan kan .
tapi , kim xbape nak minat pegi pawagam , so , bace jelah novel ombak rindu nie .
 nak lah tahu sangat ape yang sampai meleleh orang kata tu kan .
hehe ! sekarang dalam proses membacelah nie .
sedihlah juga ~ hehe ! tapi blom teresak2 :P

ok , nak sambung bace . heee ~


Thanks for READING . Datang Lagi :)

16 cuit2 manja:

nuyui a.k.a miss YUI said...

ada yg lain ke dari novel lama tu??

PeJuAnG CinTa said...

pinjam ~

smilenajah93 said...

nuyui a.k.a miss YUI

hm , nielah yang lainnya , maybe nie lpas keluar cite kat pawagam kot ~~ uhuk uhuk ~

smilenajah93 said...

PeJuAnG CinTa

lepas aku habis bace ! hehe ~

fieda said...

teringin jugak nak miliki novel tu..

smilenajah93 said...

fieda

serbu MPH , mesti ade punye ! :)

kura said...

ombak rindu lagiiiiiiiiiiiiiiii :0

Miss Nadya said...

kak nad dapat novel ni masa pergi melaka ari tu jer...kalau x xde jugak..:)

fyza_sunshine93 said...

berapa harga dia kim ? :D

Iznie said...

iznie dah baca...selamat mmbaca... :)

kim heeruul said...

tak minat .. hahaha

smilenajah93 said...

kura

haha ! rileks kura , rileks :)

smilenajah93 said...

Miss Nadya

haha ~ kak nad ade juga ?? :)

smilenajah93 said...

fyza_sunshine93

murah je , rm19.90

smilenajah93 said...

Iznie

kim pun dah hbis smlm

smilenajah93 said...

kim heeruul

xyah bace :)