special for you and me ! watch out !

Friday, December 9, 2011

BEN ASHAARI TANYA KENAPA BLOG SAYA LAIN DARI YANG LAIN

BEN ASHAARI

kenapa yerk ??
hehe ~ ok2 , sesi perasan sekejap :P

1 . boleh masuk dalam hati saya tau . tengok header tu , WELCOME TO MY HEART .  hehe ~ orang lain mane ade bagi masuk hati die . hehe ~ tapi hati BLOG saya lah tau tau . *kang ade pula yang merajuk :P

2 .  blog saya nie xde orang pun yang sama dengan saya . cube abg ben tengok blog lain , ade tak yang serupa dengan nie ?? hehe ~ takde kan kan ~ comel lagi tuu ~~

3 . blog saya nie ade macam2 . kadang2 kalau mood baik sikit , nasihat menasihati sesama blogger . bile rajin nak menaip , bg sikit ilmu2 yang kim tahu kat rakan2 yang lain . kengkadang ade mengenai diri saya . bile rajin lagi , kim akan join segmen2 yang dianjurkan macam segmen ni :)

4 . antara blogger yang suka mengomen ! hehe ~ tak sah kalau tak komen entry orang . rase tak best je bile dah bace then tak komen entry tu .



Thanks for READING . Datang Lagi :)

15 cuit2 manja:

Anonymous said...

memang lain dari yang lain blog awak ~! Cute :) hehe

smilenajah93 said...

Leeza Zailan

wink wink !! :P haha ~ bodek nie !

Syuhada Nasya said...

memang lain dari yg lain :)

smilenajah93 said...

Syuhada Nur Ekhwan

:P

Mazni said...

Terbang dari segmen same, selamat bersegmen yea.

ain akasyah said...

sy datang dari Melaka nak bace blog tuan yang lain dari lain .. terima kasih berkongsi idea

Ini lah Blog Yang Ben Ashari Pilih..Jemput lah singgah

Ezzattie said...

nak masuk dalam hati awak boleh? hahak.

so, komen lah entry sy puas2 ye.kalau tak....haha

jemput singgah blog ezzat jugak ye

http://missezzat.blogspot.com/2011/12/segmen-ben-ashaari-tanya-kenapa-blog.html

Unknown said...

salam kenal dan follow :)

www.akumad.com

Shaker™ said...

siggah dari segmen bro ben.. Jemput sggh ke blog saya juga..

http://www.shakirshafiee.com/v1/2011/12/09/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain-dari-yang-lain/

smilenajah93 said...

Mazni

thanks yea !

smilenajah93 said...

ainol akasyah

wphow jauhnyaaa ! hehe ~ wc !

smilenajah93 said...

Ezzattie

amboi , hehe ~ ugut nie :P hehe ~ insyaAllh ade kelapangan nnt !!

smilenajah93 said...

Aku Mad

hi !

Unknown said...

eza singgah sini yee...

QIMAYRA ® said...

datang dari segmen yang sama .. dah follow kamu .. kalau sudi meh laa snggah blog aku and follow ler skali :) :)

http://lifewifvanessa.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

from sabah, with love ^^