special for you and me ! watch out !

Sunday, October 23, 2011

new header



LivE.HopE.FriENdS


hi korang . ok , kali ni xde segment2 dah . haha , nnt orang bising :P heee . kali ni post pendek je . mengenai header baru kim . tgk tu , heee , lawa x ? lawa x ? *biasa je aku tengok . alah korang ni , cakap la lawa . hm , yelah simple je . kim nie baru belajar buat header sendiri . yelah , tiap kali blogwalking , tengok header korang mesti cantik2 . jealous tau .  so , kim pun trylah buat sendiri menggunakan En Photoshop :) 

kim mengambil masa yanga agak lama juga lah nak buat bendealah nie . haha , sebab nama pun baru belajar kan . heee . walaupun simple je , tapi kim berpuas hati jugalah dapat buat sendiri dan x pinjam header orang lain . heee . seronok dapat buat sendiri . hm , tu je sebenarnya . semoga enjoy membacanya :) thanks followers !




Thanks for READING . Datang Lagi :)

16 cuit2 manja:

mc'yun.. said...

haha, rajin join segment..
nway lawa header kor..

at least, bru blajar pown dh ok..aku mmg x reti nak buat header..hehe

smilenajah93 said...

mc'yun

haha , agak la weyh ! hee . terlebih rajin . hm , ahaks ! thanks dear !

Rufaidah Abd Talib said...

lawa...lawa...lawa...

YNA said...

mencuba kan lagi elok dpd x wat pape :)

simple is more dear :)

btw, salam kenal :)

smilenajah93 said...

rufaidah : thanks dear :)

smilenajah93 said...

YNA : yeah btul tu ! thanks yunk ! hm , salam knal juga :)

sekamar rindu said...

salam..

header yg comel..:)

eMMe said...

helo cik kim! cantikkkk sgttt header tu, kelaaas cik kim, heeee~

Muhammad Adam bin Roslan said...

ala.. lawa2 wat pe kim.. hidup biar sederhana.. :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

comel syg..

pndai dia wat header..

smilenajah93 said...

sekamar rindu :

thanks awak :)

smilenajah93 said...

emme :


hello emme :) ahaks ! first try :) thanks sayang :)

smilenajah93 said...

adam :


ceh ! yela adam , ak buat semuanya xbest pada kau . ok fine ! :P haha

smilenajah93 said...

kak YUI : akk ! lame x nmpk akk , sihat ke ? hm , thanks akk ! hehe , busan punya pasal :)

kim heeruul said...

nice la..terus maju kehadapan.
dulu header yg gua buat sendiri pon cikai-cikai.tapi lama2 boleh la jd mcm header skrg ini.hihi..

smilenajah93 said...

thanks kim :) ouh ! kire belajar dri cikai ke maju lah nie ! :) okeng ! thanks for your support !