special for you and me ! watch out !

Tuesday, November 22, 2011

Mimpi dan Realiti

Apa yang korang fikir mengenai tajuk nie ?


korang percaya pada mimpi ?
adakah boleh membawa kepada realiti ?

seronok tak kalau mimpi indah ?
risau tak kalau mimpi buruk ?

hm , kalau kim lah kan , kim ni jenis yang jarang mimpi tau . 
tapi kalau sekali mimpi tu , seronok juga ye . hee . macam2 terjadi .
sampai jadi tak faham . hehe ~ nama pun mimpi kan .
and kadang2 kalau kim mimpi pun , kim susah nak ingat ape yang dimimpi .

tapi korang jangan percaya sangatlah dengan mimpi tu .
kadang2 mimpi tu datang dari syaitan . 
kadang2 juga datang dari Allah . 
tapi kita tak tahu kan sumber die .
so anggaplah sebagai mainan tidur je ye :)

semoga bergembira dengan mimpi anda :)



p/s : Malaysia dikepung dalam stadium 
oleh peminat Indonesia selama 3 jam
 masa nak balik sekali lagi. 
hailaaaa , dengki dengki tak habis2 .


Thanks for READING . Datang Lagi :)

9 cuit2 manja:

nuyui a.k.a miss YUI said...

akk pon jrg mimpi..sekali mimpi,merepk aje citernya..hikhik..

ummufayyad said...

kalu ak mimpi najah kahwin cmne eh??hehe

smilenajah93 said...

nuyui a.k.a miss YUI

tau xpe . uhuk uhuk ~~

smilenajah93 said...

ummufayyad

muahaha ~ lawak , tu tandanya teha la yang nak kawen tu ~ heee , jgn lupe jmput ak tau ~ hee!!

Hanis Nizam said...

Adik saya mimpi ada labah2 beso satu bilik masuk bilik dia :D

smilenajah93 said...

Hanis Nizam

haha~ ape tandanya tu ?? hehe ~ spider man tu kot ~ heeee ~

ummufayyad said...

hahaha..ak plak..ak mimpi ko lah najah..hahaa

smilenajah93 said...

ummufayyad

kau mimpi ape ce cite skit ?? grrr ~~ hahaah !

ummufayyad said...

hahaha..adelah~