special for you and me ! watch out !

Thursday, November 17, 2011

Malaysia VS Indonesia


baru je habis tengok bola nie . 


macam yang korang tahu , 
Malaysia VS Indonesia .
sengit jugalah perlawanan . 
kami yang menonton pun jadi tukang sorak kat rumah nie .
haha , dok sesama , atok , ibu , abah and nahjan .

alhamdulillah , kemenangan menjadi milik Malaysia .
sape tengok bola tadi ?? sape tengok ??
hm , pelbagai kesulitan dialami oleh pemain2 Malaysia di saat2 akhir .
tu lah , kita nak main bola ni xboleh la nak main ikut emosi .
bila emosi menguasai diri , kita pun jadi tak menentu .
tengok pemain2 Indonesia tadi , saat2 akhir , byk emosikan :)
bukan nak memihak kepada sape2 .
cume , kesilapan kita tu perlulah di pelbetulkan :)


tapi kalau nak cakap pasal penguasaan bole tu , Indonesia lagi baiklah .
penguasaan padang pun berpihak kepada Indonesia .
kadang2 geram juga dengan pemain Malaysia nie bile bola dah hampir2 gol . 
haha , tapi nak buat macam mana kan . bukan rezeki namanya .



ape2 pun tahniah diucapkan kepada pemain Malaysia kerana memenangi perlawanan ini . 
kepada Indonesia , janganlah bersedih ye . akan datang cuba lagi :)

HARIMAU MALAYA HEBAT :) ! TAHNIAH                1-0








Thanks for READING . Datang Lagi :)

14 cuit2 manja:

Cik Nurul said...

tahniah utk team Malaysia...^^

~tadi masa makan kat kedai riuh rendah mereka tengok bola sesama.. xsempat nak tengok.. huhu

smilenajah93 said...

Cik Nurul

alhmdulilah , berjaya juga kan :)

haha , biasalah tu ~ orang suka tengok dengan kengkawan :)

tya omar said...

tak sangka kau pun minat bola yer!! rumah aku mcm dah nak pecah terpekik terlolong abg-abg aku..Haha~

nuyui a.k.a miss YUI said...

tahniah malaysia!!

smilenajah93 said...

tya omar

kalau kat umah ak , ak yang memekik :P hee ~ hm , xdela minat sgt ~ tp kalau tgk pun best wokkk !

smilenajah93 said...

nuyui a.k.a miss YUI

malaysia hebat :)

cik kartun said...

x teng0k..x minat..tapi c0ngrates la m'sia..
bangga jap..hahaha :D

fyza oh fyza said...

yeah, Malaysia boleh! ;) semalam pon org tgk tau. seronok sgt Malaysia menang. sakit tekak dok jerit2 je hehe XDD

eMMe said...

Yes Skuad harimau Malaya mmg power la!!! suke akak Malaysia kalahkan Indonesia, gerammm tau dgn Indonesia kuang ajar....

p/s: dtg sini ade sebab sambil komen, nak tag Najah laaaa...hehehehe...amik tau?

smilenajah93 said...

cik kartun

yeah ! haruslah bangga :)

smilenajah93 said...

fyza oh fyza

haha ! samalah kita . atok yang soh kim diam . haha :P

smilenajah93 said...

eMMe

agak la kak . main kasar kowttt ~ uuhuk uhuk ~

SITI NURUL SYAFIQAH said...

yeah! go2 malaysia!

smilenajah93 said...

SITI NURUL SYAFIQAH

yeah ! hebat ! :)