special for you and me ! watch out !

Thursday, January 12, 2012

#16 ST - Usaha


Setiap yang kita mahukan perlulah dengan usaha .


kita nak makan , kene usaha pergi kantin 
kita nak mandi perlu usaha berjalan kaki pergi bilik air
kita nak baju baru , kasut baru , beg baru harus usaha pergi kedai 
kita nak sebuah kereta kene usaha untuk mencari wang .
mengapa perkara remeh diatas anda berjaya buat ?
dengan adanya USAHA 

begitu juga dengan kejayaan dalam hidup.
korang nak tak kejayaan ? semua orang pasti mahukannya .
tapi ,, adakah semua orang mahu untuk berusaha untuk mendapatkannya ?
sebab itulah kita perlu berusaha untuk menjadi orang yang berjaya .

dengan usaha kita pasti berjaya .
insyaAllah pasti ada kejayaan :)


p/s : renungan buat diri sendiri dan rakan2 juga :)





Thanks for READING . Datang Lagi :)

16 cuit2 manja:

nuyui a.k.a miss YUI said...

bila berusaha InsyaALLAH ada hasilnya..

Penjual Reflesia™ said...

usaha tangga kajayaan... =.= chayok2...!! hihihi

ok syieda pun dah listkan kamo.. tqvm dear :)

Cik tikah said...

semua memerlukan usaha kan. btw gmbr bay tuh buat cik tikah nk tumbuk je muka dia. comel sgt! haha!

Miss Nadya said...

kalau kita tak usaha umpama jalan tanpa tujuan.* eh yeke **

p/s :: face to face jerk..:)

akuamir said...

comel je budak tuh,,aha

dyabunga said...

insyaallah, mesti berjaya kalau berusaha..:D

Eza Boom Boom :) said...

usaha selagi masih ada kudrat. Psst, boleh naik lif tak untuk ganti tangga? :P. naik tangga lambat la dear. Doakan yang terbaik untuk awak selalu :)

Lia Irdelia said...

saya suka entry ini,

pemberi semangat!!!

=)

cik Kartun said...

Nak pakwe baru.. berusaha jugak tu kan kim :D

ShahzCudin said...

usaha! usaha! usaha!
jgn malas2..

smilenajah93 said...

cik Kartun

tu kite yg prmpuan ni x yah usaha .. nanti dtg sendiri .. hehe

fieda said...

insyaallah usaha tanggan kejayaan..

PutryAin said...

usaha tangga kerajaan eahh salah.. usaha tangga kejayaan... kita rasa puas hati bila kita sendiri yang usaha kan... hihihi

Nisa Greennnpanda said...

kite nk update blog, kne ade usaha gak..haha.. tibe2 je akak nie.. >_<

akuamir said...

oit2 najahaKIMAH,, klo nak lesen 2 2,, amek la lesen manual,, sebab manual bole bawak auto,, tapi auto taleh bawak manual,,ngahaaa.. :D

cik Kartun said...

menjage kecantikan luar dalam tu satu usaha kim!
hahaha