special for you and me ! watch out !

Sunday, January 15, 2012

SAYA SUKA BLOGWALKING BERSAMA AKU BUDAK KAMPUNG

sabtu ahad nie takde koje . 


so , bile ade org tag kim , inilah kejenye . hhihi .
jom join ! ditag oleh EZA boom boom cute

klik banner utk join :)

dari sapa dapat tahu segmen ini kim dah bagi tahu kat atas tu :)

kali ni , kim nak tagggg .. kak putry comel 

saya suka blogwalking kerana ... 
dapat mengetahui info2 menarik dan isu semasa daripada entry kawan2 memandangkan kim nie jenis tak tengok berita so , segalanya kim refer ke blog kengkawan terutamanya yang update isu semasa dan tak lupa juga untuk mngenali rakan2 baru yang comel2 :)
*39 patah perktaan*
hehee . siap kira

done! jom join ...



Thanks for READING . Datang Lagi :)

3 cuit2 manja:

PutryAin said...

thanx syang.. ade masa putry join kay hihihi :)

AkuBudakKampung.com said...

hi..salam..
wah//siap ada patah perkataan.
huhuhu..
tQ sbb join..
slogan yg bgus....
pS:cantik blog warna pink ni.

nuyui a.k.a miss YUI said...

rajinnya dia...