special for you and me ! watch out !

Monday, January 23, 2012

Gile Komen ??

Alamak , semalam tak dapat nak on lah . hehe


sorry kengkawan .. tak tahu pulak nak balik kampung .
nie pun kim curi2 on kejap kat kampung nie ha . 
jup lagi baru nak bergerak balik .
esok dah nak masuk UIA dah . 
assignment tak gerak lagi nie .
alamak !! macam mane ?? hehe

eh , lari tajuk pulak !
okay , kembali kepada tajuk ..
kim g jenjalan blogwalking tadi kejap .
macam biasalah , blog2 setia kim akan jengah kan .
sekali bile g tengok blog kak nad , rupenye tengah kutuk kim :P hehe .. gurau je .
sekali kene title budak gile komen daaa :P haha !
hehe ! jom bace sini .. KLIK


untunglah kak nad dapat pembace setia kan :P hehe !! 
tapi kim memang suka bace belog akk !

nie lagi belog2 yang kim suka mengomen ..
bile free , terjahlah yeee ... bestt blog dorang nie 
sentiasa update ! terbaikkk ~~ kata boboboy
ade lagi yang lain2 .. 
tapi xsempat nak listkan ... 
nak kene kemas balik rumah pulak nie .
okay guys ! daaa ~
salam !

Thanks for READING . Datang Lagi :)

20 cuit2 manja:

nuyui a.k.a miss YUI said...

ahakz..akk tmsuk sekali ea..

hihi,tq dik..

Lia Irdelia said...

selamat kembali ke kampus ..

:)

akuamir said...

waa... banyak gila kau tinggal komen kat sane tuh,,haha.. dye terharu,, kao mesti bangge kan,, :D

Eza Boom Boom :) said...

Heee, ada baca entry nad jugakk :P
kim memang the best laaahhh!!!

Eza Boom Boom :) said...

buat assignment tu jangan tangguh-tangguh.. :P. pastu, baru boleh bersuka riaaaa blogging..

Eza Boom Boom :) said...

Have a safe journey. jangan nakal-nakal. Hihi. take care. :D

Cik tikah said...

eh, ada nama kita la! tq syg :)

Tihara said...

tk rugi kenal2 kim masa BW..akk dah masukkan kim dalam blogger hibiscus..eheh :)

cik ayuni said...

kau mmg terbaik lah kim..

dyabunga said...

smpai uia jgn lupe siapkn assgmnt tau..hihi

kim heeruul said...

blog gua tak tersenarai.. blog gua tak best kan. keh ke keh

Selendang Merah said...

betul2 sm pon suka gak terjah blog2 depa nie best2

Nisa Greennnpanda said...

mmg kim nie rjin gile komen, hhehe.. XP

PutryAin said...

wahhh dapat title gile komen hihi.. tahniah2 hakhakahk

akuamir said...

oit2,, biler mau update,,hahahk

izah :) said...

waa best tu dapat tittle gile komen ...hihi..

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

huhu dlu zuan rajin wat entry top komen ni, tp sejak kebelakangn update blog pn malas.. huhu

Miss Nadya said...

termasuk..:D

ala..nnti rindu kat Kim lah kan..:)

hehe..tak pa gila komen untuk kebaikan kak nad suka..;)

akuamir said...

ehem,, mohon update,, ahha.. :')

cik Kartun said...

CK rindu nak komen blog kim.. rindu ngn tuan2 nye sekali laa.. hehehe