special for you and me ! watch out !

Saturday, January 21, 2012

Cuti !

Assalamualaikum ~
hi peepss ..
ape khabar semua ?
dah makan ?
dah sarapan ?
rindu kim tak :P hee .

wahh , lame rasenya tak buka blog nie . kesiannnn . dah bersawang2 dah nie . 
hm , kali ni kim kembali untuk 4 hari insyaAllah . sebab kim cuti sampai selasa nie .
so , sambil2 siapkan assignment , kim bolehlah bw blog korang yang kim dah rindu sangat ni . hehe . okayh , entry kali ni tak nak cakap banyak , kim nak blogwalking dulu . nanti dah datang idea baru kim mengepos k :)


by the way , kim nak ucapkan kepada semua blogger ...
SELAMAT BERCUTI !
gunakan cuti anda sebaiknya k :)




Thanks for READING . Datang Lagi :)

15 cuit2 manja:

Aiisyah Gazali said...

selamat bercuti kim.. hee~

Eza Boom Boom :) said...

kih3, Eza memang tengah cuti panjang pun. Huahua. Selamat berblogwalking yeerr :)

zeeck said...

owh terime ksh...selamat bercuti ye :D

Lia Irdelia said...

yahoooo,,
saya sangat suka cuti..
heeehhhe

S H I T E Q said...

happy holiday! :P

Eza Boom Boom :) said...

rindu kat kim jugak laa... Heee. :). Jangan majuk dear..

Eza Boom Boom :) said...

rajinnya komen entry lepas-lepas Eza, :P. Terkejut Eza.. hihi. Mekasehh..

Eza Boom Boom :) said...

Bab kiri dan kanan tu, susah kan nak teka.. haha. btw, video comel kat entry ni Eza dah delete.. Entry tu pun Eza nak delete sebenarnya. P, Eza akan fikir semula.

Eza Boom Boom :) said...

Hee, raya cina ni jom g beraya. Jiran Eza mostly chinese... :P

cik ayuni said...

selamat bercuti kim...aku pun baru sampai kelate ptg td

PutryAin said...

selamat bercuti adik comel hihi

Miss Nadya said...

selamat bercuti sygs..:)

patut banyak komen dari kim possible..hehe..:)

cik Kartun said...

selamat bercuti kim :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

akk juga curi2 bw..ngh cuti..huuh

Nisa Greennnpanda said...

hehe..syoknye bw..

akak nie tesis kne siapkn, busy sgt.. ">_<