special for you and me ! watch out !

Tuesday, January 1, 2013

Aduhai 2nd January

Assalamualaikum !
hye si cantik si manis si handsome yang membaca .
pejam celik pejam celik dah masuk pun tahun 2013 .
alhamdulillah , kita masih lagi dapat hidup untuk menjadi khalifah dimuka bumi ini .
semoga tahun baru ini kita berazam untuk meningkatkan lagi ibadah kita kepada Allah .
okay , selesai sedikit takirah , jom kita tengok kenapa dengan 2nd January ni ?
seperti semua orang tahu , SEKOLAH BERMULA !
yang asrama , dah masuk asrama dah kan .
so , apakah reaksi anda kanak2 sekolah ?
+ve
"yeahhh ! esok sekolah !"
"makkk , nak baju sekolah baru"
"eh , iron baju jangan lupa"
"sediakan buku siap2"
-ve
"malasnyaaaaaaa"
"ponteng satu hari boleh"
"alah , kenapa kejap sangat dah masuk sekolah ni"
ahhaaa ! 
macam2 perangai kawan2 kita ni kan
ade yang seronok ade yang bosan .
so , ape2 pun dah masuk tahun baru ni .
kene la azam lebih sikit .
pulak2 yang nak SPM , PMR , UPSR tu kan .
semoga berjaya !

Thanks for READING . Datang Lagi :)

6 cuit2 manja:

dya bunga said...

rindu nk masuk zaman sekolah..hhuhuhu

Cik tikah said...

sebarkan tenaga positif dlm hidup ye ki. selamat tahun baru dari cik tikah! :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

good luck utk mereka semua yg hadapi peksa..hihi

::CIK LYNN:: said...

klu dulu malas nk balik hostel..tp skrang ni rndu sgt waktu dlu :)

Abdul Rahman said...

nasihat yang baik

dya bunga said...

slmt kemmbali ke sekolah.hihih