special for you and me ! watch out !

Saturday, March 31, 2012

HB Kak Mas !

Dikesempatan ini , kim nak mengucapkan 
Happy Birthday to Kak Mas yang disayangi .

Sape kak Mas ??
Admin Geng Fiqra (GF) yang the best !
sangat bagus dalam mengendalikan program .
sensitif orangnya tapi sangatlah penyabar .
baik dan peramah juga walaupun nampak macam malu2 je .
sangatlah rajin melayan kim yang becok nie . haha !
tunang abg afiq yang comel dan sweet .
sorry kak Mas, xreti edit . buruk . hehe . 

to kak Mas : 
semoga dipanjangkan umur (boleh jumpe lagi)
semoga dimurahkan rezeki (boleh belanja saya selalu :P )
semoga lebih banyak mengingati Allah (supaya hidup lebih tenang)
semoga berbahagia bersama suami tercinta hingga ke anak cucu nanti 
sayangggg Kak Mas ketat2 !
jaga diri baik2 :)
last but not least ...
:
:
:
:
:




Thanks for READING . Datang Lagi :)

10 cuit2 manja:

Tihara said...

happy birthday to her..wah takat ni dah berapa org celeb besday sama bulan dgn akak ;)

dyabunga said...

happy birthday..siap ada gambar kek lagi

Kamil Kahar said...

wah...comel la kim edit gmbr tu...kene dgn suasana...ape2pun yg kim wish pada mas...semoga tuhan perkenankan...amin~

Cik tikah said...

happy birthday too :)

Putry said...

bagus nye siap wat entry lagi kan... btw happy besday kakmas hikhik

nuyui a.k.a miss YUI said...

akk wish kat hp aje..hihi..

Nisa Greennnpanda said...

Hepi Belated B'day utk Mas~!!! ^_^

fiQ'Ra said...

subhanallah..... terima kasih kim sayang... terharu nya akak ;')

Nor Nadiah said...

edit gambar tp nmpk real sekali pndang..:)

Nama kim masuk dalam entry ni..:)

http://www.nornadiah.com/2012/04/promot-blogger-1.html

Nor Nadiah said...

Nama kim masuk dalam entry ni..:)

http://www.nornadiah.com/2012/04/promot-blogger-1.html