special for you and me ! watch out !

Thursday, December 27, 2012

durian crepe

Assalamualaikum n anneong !
kita bertemu kembali dalam segmen makanan ..
hehe , mesti korang suka kan .
okay , tak nak merepek bebanyak jom tengok makanan ape kali nie .

okay , actually first time makan mendealah nie .
tak tahu la eja makanan nie betul ke tak . ape2 je la .
kenal makanan nie pun baru semalam . hehe .
 maaflah , kim nie lem lem sikit bab2 makan nie . hehe  .
dan semalam plak , ramai betei yang cakap pasal makanan nie .
tertanya2 juga makanan apekah ini .
nampak sedap tapi tak tahu lah rasanya macam mana kan .
tup tup tadi petang ibu kim buat surprise beli mende alah nie .
huh , teruja juga la kan . hehe ~
balik je rumah , try rasa .
boleh tahan juga rasanya .
cume sebab kim tak berapa suka manis , so makan tak habis laa .
rasa macam eskrim pun ade . hehe .
jom ushaa ~
jom rasa !
 
tengok inti die nampak menarik je .
sedap tu tak dapat nak dinafikan . 
lagi-lagi yang gile durian ~

tak habis laa . sapa nak habiskan :P

korang dah pernah rasa belom nie ?
ahaaa ~ jom dapatkan dipasaran sekarang :P haha !
cari la dimana2 kedai berhampiran kalau ade .
ngeh ngeh ngeh .

thatsss alll ! XOXO ! bye :)

Thanks for READING . Datang Lagi :)

3 cuit2 manja:

Sue . said...

Laaa, aku ingat kau yg buat sendiri. Semangat aku baca dari mula. Rupanya nak promot je? Hahaha

akuamir said...

huu, macam macam

dya bunga said...

meh sini dya tlg abiskan..hihi