special for you and me ! watch out !

Saturday, August 18, 2012

Salam LEBARAN !

Assalamualaikum ^^v
dikesempatan ini , saya , Najah Hakimah @ KimNajah
memohon ampun dan maaf atas segala kesalahan yang sengaja ataupun tidak disengajakan .

sesungguhnya tidak terniat dihati hamba untuk menyakiti anda semua 
sesungguhnya hanyalah untuk bergurau untuk menghiburkan hati anda semua 
(walaupun korang tak terhibur :P)

sehubungan dengan itu , disertakan sekali dengan kad rayaa yang tak seberapa ini .
korang print outlah sendiri ye . duit raya tak dapat lagi nak post kat korang :P (macamla dapat)

ni ade sekali
duit raya untuk korang .
seikhlas hati kim bagi ni . silalah print yee :P

ucapan2 ini ditujukan kepada :

of course my family , mak , abah , adik2 , 
makcik , pakcik , sedara2 , sepupu sepepart :P

cikgu2, lecturer2 , dan member2 
Pasti assyakirin
SA Al-amin Bangi
SK Kampung Rinching
SK Bandar Rinching
SK Bandat Tasik Kesuma
SMKA Maahad Hamidiah kajang
PLKN Semenyih
CFSIIUM Gombak n PJ

sahabat2 blogger yang mengenali diri ini mahupun tidak .

ummat islam yang telah berpuasa zahir dan batin du bulan ramadhan ini .

SALAM LEBARAN 
TAQABBALALLAHU MINNA WA MINKUM .


jangan lupa baca ENTRY INI , before g beraya esok :D

Thanks for READING . Datang Lagi :)

6 cuit2 manja:

aniqbukhary said...

Selamat Hari raya Aidilfitri.. Ampun maaf dipinta jika ada salah dan silap dari Aku pengembara.. ^_^

eyRa_dzuhaiRah said...

selamat hari raya

adanesz said...

salam lebarn jugak..

Afiq Yassin said...

salam aidilfitri daripada afiq

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt hari raya kim..

farez shah said...

assalammualaikum,
datang jenguk nieyh
nak freebies tak?
header free n boleh request n demand
nak yang macam mana,
percuma sahaja
jenguk sini ok
http://farezshahevil.blogspot.com/2012/08/free-header-for-everybody.html