special for you and me ! watch out !

Friday, April 29, 2011

tinggal kenangan


~jam tanganku~
selama setahun lbih ku hidup bersamamu
akhirnye,kau telah pergi jua
eceh! sedih pula ayat nieh
wua! jam nie ROSAK sudah!
hehe~biasa lah jam murah
tapi byk kenangan bersamanya

mase awal2 beli jam nieh,huh! striking sangat. tapi pakai jer la dah terbeli. lame2,rase best pula dengan jam nie. ingt lagi mase first time pakai jam nie kat skola.kawan2 smua tegur.
"najah,striking gler jam kau"
"PKU pakai jam striking kowt,hijau lagi"
haha~ aku hanya mampu ketawa.adik2 pon ade juge ckap2
"kak najah,cantik jam akk,striking!dri jauh da tau 2 kak najah"
pernah juge dengar adik2 cakap mase nk panggil adik2 turun perhimpunan
"eh,akk jam hijau da dtg uh,cepat turun perhimpunan"
jam nie juge lah yg bantu untuk tentukan mase panggil adik2 n rakan pergi perhimpunan or masuk kelas
"adik2~,jom pergi perhimpunan"
"nie dah lewat nie,knp dtg lmbt? laen kali datang awal ye~"
"hey,dah pukul berapa nie,masuk kelas ye~"
haha..lame2 rakan2 kat skolah pon org dh tau jam nie sape punye. kalau tertinggal kat bilik air o masjid ke,haha! dah tau da sape punye. kalau hilang pon senang la..
hmm..jam nie sgt la beri faedah kepadaku. kalau xde jam,mmg x buleh hidup la.wua,,xtau pukul berapa,xboleh nk set jadual kerja kat skolah.x buleh panggil adik2 g perhimpunan awal. haiyoo~ payah tuh.

nie tyme kat PLKN pula. wua! mmg amat berguna sgt! kawan2 company pon bergantung kat jam hijau nie.yelah,mereka x boleh pakai jam,so,jam kim nie juge la yg jd rujukan mereka,hehehe~tpi kat PLKN kim cepatkan 15 minit,hehe~ terkocoh2 kawan2 kalau tgk jam kim nie~ hehe.sorry ye kawan2. untuk kebaikan korg n company juge. hehe~ coz tuh kite slalu awal turun subuh,eceh~ haha! yela2. jam nie juge la yg bg hint nk panggil korg tau
"wira,wirawati pantas!"
"pantas2,terhegeh2 lagi"
"oc2 wirawati kehadapan saya, gerak"
haha~sampai korg naik busan dengar kan! hahah~ sorry la kawan2,kim hanya menjalankan tugas jerk,lpas nie korg dah x dengar dah kan~ aman skit,hehe~

kadang2 bile jmpe adik2 or kawan2 skolah kat luar,hahaha kalau x perasan dri belakang,tgk jam jer dah tau sape nie.ingt lagi tyme g 'jom masuk U'.jumpe ramai adik2 maahad,
"sye nmpk akk dri jauh,tp x pasti,takut salah org,tp bile dapat jam akk,baru btul2 yakin"
haha~sampai mcm 2 skali, haiyoo~terharu nie dik! ngeE~ haha~ jam nie juge lah yg bantu kim bangun pagi tiap2 hari,tgk jam untuk tgk cerita2 kegemaran yg dsiarkan d TV,jam nie juge yg bg hint masuk waktu solat. banyak manfaatnye.

haha~ 2 la pengalaman bersama jam ini,hmm..alamak,,blom beli baru lagi nie,mcm ner hidup lpas nie xde jam~ kene bergantung kat handphone pula la nieh,,haiyaa,haha! xpewlah,,tgk la kalau ade rezeki beli baru..insyaAllah..that all.. thanks~ salam ; )


Thanks for READING . Datang Lagi :)

5 cuit2 manja:

blackblue said...

KIM!!!
pehal function jam nie cam same je dlm blog ijat..
copycat~
my green watch! huhu..:D

smilenajah93 said...
This comment has been removed by the author.
smilenajah93 said...

ijat!! haha~ xde maknenye nk tiru kamoo~
mane ade pasal BEN10..hahaha
btw,eceh! samew la jam kite,so,skunk nie da rosak dua dua,,tinggal kenangan aje la~ huh!

Nicko Zulkarnain said...

ish ish tak basuh ke .dah hitam mcm uh :p
hm iye banyak kenangan dan jasanya kan :)

smilenajah93 said...

ceh! jahat kamu! haha~ jam murah je nicko, basuh mcm mane pon macm 2 juge jdinye~ bukan mcm jam awak tuh! basuh sntiasa berkilat~ ;P